Mijn.SupportPunt.nl

Goed besturen vraagt om goede informatiestromen. Speciaal voor bestuurders in Eindhoven heeft SupportPunt een nieuwe dienst in het leven geroepen:  mijn.supportpunt.nl. U hoeft geen klant te zijn om hier gebruik van te maken. Als u zich nu inschrijft kunt u deze een jaar lang voor niets uitproberen. Daarna betaalt u €3,- per maand.

  • Gratis opslag van uw bestuurlijke dossier in een veilige omgeving
  • Gratis toegang voor alle bestuurders van uw organisatie tot uw eigen dossier
  • Gratis toegang tot de online vergaderhulp voor uw bestuursvergadering
  • Toegang tot de online shop met gratis artikelen, open zolang de voorraad strekt!
  • Online, actueel en altijd beschikbaar

Bent u klant?
Dan kunt u via een beveiligde aparte omgeving online met ons zaken doen. Wat dacht u van online boekhouden met de nieuwste AFAS-software? Al uw correspondentie netjes op een rijtje? Dossiers inzien, contracten delen en contact onderhouden? Het is allemaal mogelijk via deze nieuwe klantportal.

Voor meer informatie kunt u vrijblijvend een account aanmaken en een kijkje nemen. Klik hiervoor op onderstaande plaatje.

home-portal

 

    SupportPunt maakt besturen makkelijk!

    Werk voortaan slim samen met je bestuur via mijn.supportpunt.nl. Bewaar en deel al je stukken online. Overzichtelijk gerangschikt in je eigen dossier. Veilig en goed beschermd. Dit kan met de tools van de SupportPunt klantportal.