Wie zijn we?

Stichting SupportPunt Eindhoven werkt exclusief voor stichtingen en verenigingen in Eindhoven. We voeren werk uit en geven advies op het gebied van bestuur en organisatie, financiële administratie, communicatie en personeel. Daarnaast biedt SupportPunt mensen de gelegenheid op deze gebieden relevante werkervaring op te doen.

SupportPunt: de staf voor besturend Eindhoven!

Geschiedenis
SupportPunt is eind jaren negentig ontstaan als Stichting PNP (Personeelsbeheer Non-Profit). Na de afbouw van de zogenaamde ID-banen richtte de gemeente Eindhoven in 2007 de nieuwe organisatie SupportPunt Eindhoven op. Met structurele subsidie van de gemeente is daarmee voorzien in professionele ondersteuning van kleine non-profit instellingen in Eindhoven. Door de jaren heen heeft SupportPunt al voor ruim 100 organisaties structureel of eenmalig werk verricht.

Het statutaire doel van SupportPunt is drieledig:

  • Structurele facilitaire voorziening bieden voor non-profit instellingen in Eindhoven tegen een geringe vergoeding
  • Stroomlijning en afstemming bevorderen, professionaliserings- en effectiviteitslag bewerkstelligen bij de instellingen
  • Diensten aanbieden aan derden: ondersteuning bij uitvoerende taken van projecten met een maatschappelijke doelstelling of nut (werkgelegenheidsprojecten)

    SupportPunt maakt besturen makkelijk!

    Werk voortaan slim samen met je bestuur via mijn.supportpunt.nl. Bewaar en deel al je stukken online. Overzichtelijk gerangschikt in je eigen dossier. Veilig en goed beschermd. Dit kan met de tools van de SupportPunt klantportal.