Magazine: SupportPunt werkt!

In de voorjaar 2014 gehouden klantenquête krijgt SupportPunt een 8 voor de dienstverlening. En driekwart van de 107 respondenten zal ons aanbevelen bij een ander.  Een prachtig resultaat, waar de mensen van SupportPunt erg trots op zijn. Zijn er geen kritiekpunten? Ja, het personeelsverloop is hoog. Maar de klanten weten dat het gaat om werkervaringsplaatsen en vinden dat de organisatie dit goed oplost.

Men vond ook dat SupportPunt meer aan de eigen bekendheid mag werken. Dit hebben we opgepakt via onder andere een magazine waarin we onze klanten en relaties uitgebreid aan het woord laten. Wat betekent SupportPunt voor hen? Welke meerwaarde bieden wij? Ook geven we hier een samenvatting van het klantonderzoek. Wij nodigen u van harte uit dit magazine online te lezen.

 

    SupportPunt maakt besturen makkelijk!

    Werk voortaan slim samen met je bestuur via mijn.supportpunt.nl. Bewaar en deel al je stukken online. Overzichtelijk gerangschikt in je eigen dossier. Veilig en goed beschermd. Dit kan met de tools van de SupportPunt klantportal.